+7 7112 93-37-68

AQJAIYQ Әлеуметтік-Кәсіпкерлік Корпорациясы

Контакты СПК Aqjaiyq Instagram СПК Aqjaiyq Facebook

Кері байланыс

Яндекс.Метрика

Қазақстан Республикасының «электрондық үкіметін» дамыту аясында іске қосылған жобалардың бірі «Е-лицензиялау» ақпараттық жүйесі болып табылады.

www.elicense.kz  порталы арқылы  өнеркәсіп, сәулет және құрылыс, экспорт-импорт  және т.б. саласындағы кәсіпкерлік қызметтің  шамамен 500 түріне өтініш беруге болады Өтінішті тиісті органдар қабылдайды және өңдейді.

Лицензиялау өзіне өзі жеткілікті күрделі рәсімдер болып табылады:

  • өтініш беруші оған лицензия қажетпе немесе қызметтің басталуы қандайда болмасын басқа әкімшілік рәсімдермен реттелетіндігі әрқашанда белгілі бола бермейді;
  • жеткілікті көп сандағы құжаттарды беру қажет (7-30 түрлі құжаттар, оның ішінде куәландырушы/жарғы құжаты, маманданым құжаты, қызметін-біліктілігін жүзеге асыру үшін өтініш берушінің талаптармен сәйкестігін растау, материалдық базаның болуы);
  • көптеген жағдайларда лицензияларды тек Астана қаласында немесе облыс орталықтарында алуға болады, ол басқада қалалар және аудандардың тұрғындары үшін қиындықтар туғызады.

«Е-лицензиялау» басқада «е-үкіметтің» құрауыштарымен бірлесіп ендігі бүгінгі күні осы проблемалардың үлкен бөлігін шешуге мүмкіндік береді.

Пайдаланушылар үшін кірудің бірыңғай нүктесі - портал «е-лицензирование» (бұл ретте өтініш беруші бұрынғыша тікелей МО немесе «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ жүгінуіне болады).

Сондай-ақ, лицензиялау үдерісін оңтайландыруды ескере отырып, барлық лицензиялау түрлеріне өтініштерді декларативтік    - «мәліметтер нысаны»   беру іске қосылды.   Яғни, бұл нысан өтініш берушілерге мәліметтерді қолмен толтыруға мүмкіндік береді және қоса тіркелетін   көптеген талап етілетін құжаттар  саны қысақртылады. 

Қазақстан Республикасында екі деңгейлі банк жүйесі бар. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі - мемлекеттің орталық банкі және банк жүйесінің жоғарғы (бірінші) деңгейін білдіреді.

Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінің (уәкілетті органның) міндеттері, қызметінің қағидалары, құқықтық мәртебесі және өкілеттіктері Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы» Заңымен және Қазақстан Республикасының өзге де заңдарымен айқындалады.

Уәкілетті орган өз құзыреті шегінде банк бөлімшелерімен қатар банктік мәселелерді қадағалайды және бақылайды және банктердің және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың жұмыс істеуінің жалпы жағдайларын жасауға ықпал етеді.

Уәкілетті органның банктерге және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарға қатысты реттеуші функциялары Қазақстан Республикасының ақша-кредит жүйесінің тұрақтылығын сақтауға, банктердің кредиторларының, олардың салымшылары мен клиенттерінің мүдделерін қорғауға бағытталған.

Барлық басқа банктер Қазақстан Республикасының заңнамалық актісімен белгіленген ерекше құқықтық мәртебесі бар Қазақстанның Даму Банкін қоспағанда, банк жүйесінің төменгі (екінші) деңгейін білдіреді.

Шетел азаматының ЖСН алу резидент емес жеке тұлғаны салық төлеуші ​​ретінде тіркеу арқылы жүзеге асырылады.

Шетелдіктер Қазақстанда ЖСН қашан алуға тиіс?

Салық кодексінің 74-бабына сәйкес, шетелдіктер келесі жағдайларда ЖСН алуға тиіс:

  • қазақстандық резидент банктерде ағымдағы шотты ашу;
  • төлем көзінен салық салынбайтын, Қазақстан Республикасындағы көздерден табыс алу;
  • мүлікке салынатын салық, көлік салығы немесе жер салығы (яғни, жылжымайтын мүлік, көлік, жер) жататын Қазақстан Республикасында мүлікті сатып алу;
  • резидент заңды тұлғалардың (Қазақстандық заңды тұлғалардың) бірінші басшыларын, сондай-ақ резидент емес заңды тұлғалардың филиалдарының, өкілдіктерінің басшыларын (Қазақстан Республикасында жұмыс істейтін шетелдік заңды тұлғалар) тағайындау туралы.

Шетелдіктерге ЖСН алу үшін қайда баруға болады?

«Салық төлеушілерді тіркеу» мемлекеттік қызмет стандарты бойынша өтініштер қабылданады және мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижелері қалалардағы аудандардың, қалалар мен аудандардың салық басқармалары, ақпаратты қабылдау және өңдеу орталықтары арқылы арнайы экономикалық аймақтардың аумағында және «бір терезе» қағидаты бойынша беріледі. электрондық үкіметтің веб-порталын пайдалану.

Шетелдік идентификаторды алу үшін қандай құжаттар қажет?

«Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) Қазақстан Республикасының 2017 жылғы 25 желтоқсандағы № 120-VI ЗҚК кодексі. қажетті құжаттардың тізімі бар. Оларға мыналар жатады:

  • тіркеу туралы өтініш;
  • шетелдіктің немесе азаматтығы жоқ тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесі (ішкі немесе халықаралық паспорт);
  • шетелдіктің мұндай құжаты болған жағдайда салық төлеушінің тіркеу нөмірін (немесе оның баламасын) көрсететін азаматтығы (тұрғылықты жері) бойынша салық тіркеуін растайтын құжаттың нотариалды расталған көшірмесі;
  • Қазақстан Республикасындағы көздерден алынған табыс сомасын растайтын құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесі (егер мұндай құжат бар болса, Қазақстан Республикасындағы дереккөзден табыс алу негізінде тіркелген жағдайда).

Қызметтің нәтижесі

Уәкілетті орган бекіткен нысанда тіркеу куәлігін беру (резидент емес, шетелдікті немесе азаматтығы жоқ адам туралы, Қазақстан Республикасында қызметін филиал, сақтандыру ұйымы немесе тәуелді агент, дипломатиялық және оған теңестірілген агент емес, тұрақты мекеме арқылы жүзеге асыратын резидент емес заңды тұлғалар туралы ақпаратты енгізу кезінде өкілдігі, HBB NP-дағы консулдық мекеме). Тіркелу туралы салық декларациясын алғандығын немесе салықтан босату туралы салық декларациясын қабылдаудан бас тарту туралы құжатты растайтын құжат.

ЖСН беру мерзімі

Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 75-бабының 3-тармағына сәйкес шетелдіктерді салық төлеуші ​​ретінде тіркеуді салық органы тіркеу туралы куәлікті 3 жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

Бизнесті тіркеу

Таңдау кәсіпкерлік субъектісінің санаты
Шағын кәсіпкерлік (15 адамға дейін / до 30 000 АЕК)
Шағын кәсіпкерлік (100 адамға дейін / дейін 300 000 АЕК)
Орта кәсіпкерлік (100 - 250 адам / 30 000-нан 3 000 000 АЕК)
Ірі кәсіпкерлік (250 адамнан жоғары / свыше 3 000 000 АЕК)

Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу кезінде шағын кәсіпкерлік субъектісіне жататын және орта кәсіпкерлік веб-порталы арқылы "электрондық үкімет" арыз электрондық түрде банктік шот ашу және обязательное страхование работника от несчастных случаев (жағдайларды қоспағанда, құрылтайшы (құрылтайшылар) заңды тұлға жүзеге асырады (жүзеге асырады) қызметіне кіріскен еңбек қатынастары жеке тұлғалардың) талаптарына сәйкес, "Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген Об обязательном страховании работника от несчастных случаев при исполнении им трудовых (служебных) міндеттерін" және Ұлттық Банктің нормативтік құқықтық актісімен, Қазақстан Республикасы.
Заңды тұлғаны тіркеу кезінде қарастыру қажет, қандай болжамды жұмыскерлерінің жылдық орташа саны және жылдық орташа табысы кәсіпкерлік субъектісі.
Байланысты, жұмыскерлерінің жылдық орташа санын және жылдық орташа табысын кәсіпкерлік субъектілері мынадай санаттарға жатады: шағын кәсіпкерлік субъектілері, оның ішінде микро кәсіпкерлік субъектілері; орта кәсіпкерлік субъектілері; ірі кәсіпкерлік.
Тіркеу алымдарының ставкалары
Мөлшерлемесі тіркеу үшін алымның мемлекеттік тіркеуді (қайта тіркеуді), мемлекеттік тіркеуді, заңды тұлғалар қызметінің тоқтатылуын (оның ішінде жағдайларда қайта ұйымдастыру кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген) есептік тіркегені (қайта тіркегені), есептік тіркеуден алу, олардың филиалдары мен өкілдіктерін – 6,5 АЕК.
Нөлдік мөлшерлемесі қолданылады, мемлекеттік тіркеу және қызметін тоқтатуды тіркеу заңды тұлғалар болып табылатын шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері.
АЕК - 2 917 теңге

Таратудың негізінде заңды тұлғаны тоқтатуды мемлекеттік тіркеу үшін мыналар ұсынылады:

1) заңды тұлғаның таратылуын мемлекеттік тіркеу туралы өтінімді Пішінге сәйкес . Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі белгілеген;

2) заңды тұлғаның меншік иесінің немесе құрылтай құжаттары уәкілеттік берген меншік иесінің немесе заңды тұлғаның уәкілеттік берген органының заңды тұлғаның мөрімен расталған шешімі (болған жағдайда);

3) заңды тұлғаны тарату туралы ақпараттың Әдiлет министрлiгiнiң ресми баспа органдарында жариялануын растайтын құжат, кредиторлардың өтiнiштерiнiң тәртiбi мен мерзiмдерi;

4) облигацияларды және (немесе) акцияларды және (немесе) облигацияларды өтеу қорытындылары туралы және бағалы қағаздар рыногын мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын уәкілетті органның бағалы қағаздар нарығын мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын уәкілетті органда тіркелген акциялардың шығарылымы туралы, акциялар шығарылымы туралы және (немесе) немесе) облигациялар;

5) заңды тұлғаның мөрі бұзылғаны туралы құжат (бар болса);

6) заңды тұлғаның шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін қоспағанда, заңды тұлғаны тоқтатуды мемлекеттік тіркеу үшін тіркеу жарнасы бюджетке төленгенін растайтын түбіртек немесе өзге құжат;

7) құрылтай құжаттары.

Табиғи монополия субъектісінің қызметін тоқтатуды мемлекеттік тіркеуді табиғи монополиялар салаларындағы көшбасшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның алдын ала келісімімен тіркеуші орган жүзеге асырады.

Заңды тұлғаны тарату тәртібі бұзылған жағдайда, сондай-ақ мынадай жағдайларда:

заңды тұлғаның шотты тiркеу есебiнен алынып тасталмаған филиалдарының (өкiлдiктерiнiң) болуы;

  • салық берешегі,
  • Міндетті зейнетақы жарналары және әлеуметтік аударымдар бойынша берешек немесе мемлекеттік заңдылық органдарының салық заңдылығының салық заңнамасында белгіленген тәртіппен салық төлеушінің міндеттерін орындамаған жағдайда, берешек туралы осы ақпаратты беруден бас тартуы
  • тіркеу органы заңды тұлғаның қызметін тоқтату туралы мемлекеттік тіркеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

Заңды тұлға Ұлттық тізілімде осы ақпаратты енгізгеннен кейін қызметін тоқтатты деп саналады.

Заңды тұлғаны сот шешімі бойынша таратқан заңды тұлғаны тоқтату туралы мемлекеттік тіркеуді сот шешімімен және тарату туралы іс жүргізу аяқталғаны туралы сот шешімі негізінде жүзеге асырады.

Бұл жағдайда тіркеу органына таратуды тіркеу туралы өтініш беру талап етілмейді.

Тiркеушi орган шешiм негiзiнде және тарату туралы iс жүргiзу аяқталғаны туралы сот шешiмi бойынша заңды тұлғаны тарату туралы бұйрық шығарады.

Заңды тұлғаны тарату туралы шешім алған тіркеу органы құжаттарды алған күннен бастап <5 күн ішінде :

1) Қазақстан Республикасының заң актiлерiнде белгiленген тарату рәсiмiнiң сақталуын тексередi;

2) заңды тұлғаны тарату туралы Ұлттық тізіліміне енгізеді.

Мемлекеттік кіріс органы, Ұлттық сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімінен алынған ақпарат негізінде, мемлекеттік кіріс органында тіркелген, қызметті тоқтататын заңды тұлғаның есебінде болмаған (болған) немесе заңды тұлғаның өз міндеттемелерін орындамаған жағдайда қарыз туралы мұндай мәліметтерді беруден бас тартуы туралы ақпарат береді Қазақстан Республикасының «Салық және өзге де міндеттемелер туралы» Кодтары (Салық кодексі) және Қазақстан Республикасының «Кодтары» туралы Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу.

3) заңды тұлғаны тоқтатуды тіркеу, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлікті (куәлікті) алып тастау және оны Ұлттық тізілімнен шығару туралы бұйрық шығарады. Заңды тұлғаны таратудың белгіленген тәртібін бұзу анықталған жағдайда, тіркеуші орган қызметті тоқтатуды тіркеуден бас тарту туралы бұйрық шығарады.

Егер заңды тұлғаның қызметiн тоқтатуды тiркеу туралы өтiнiш жасаған филиалдары мен өкiлдiктерiн тiркеуден бас тартпаған болса, тiркеушi орган қызметiн тоқтатуды тiркеуден бас тарту туралы бұйрық шығарады.

4) заңды тұлғаның қызметiн тоқтату туралы Ұлттық тiзiлiмге ақпарат енгiзедi.

Құрылтай құжаттарының түпнұсқалары, сондай-ақ таратуды тіркегені үшін ұсынылған өзге де құжаттар тіркеуші органда сақталады.

Заңды тұлғаны таратуды мемлекеттік тіркеу туралы өтініш заңды тұлғаны тарату туралы ақпарат жарияланған күннен бастап екі айдан кешіктірмей тіркеуші органға жіберіледі.

Егер тексеру процедурасында тарату рәсімінің бұзылуы анықталмаса, тіркеу органы бес жұмыс күндері заңды тұлғаны қажетті құжаттарды тіркегені туралы мемлекеттік тіркеуге өтініш берген күннен кейін заңды тұлғаның қызметін тоқтатуды тіркеді. Табиғи монополия субъектісінің қызметін тоқтатуды мемлекеттік тіркеуді уәкілетті органның алдын ала келісімі Табиғи монополиялар салаларында басқару.

Сот шешімі бойынша таратылған заңды тұлғаны тоқтату туралы мемлекеттік тіркеуді тарату рәсімі аяқталғаннан кейін сот шешімімен және сот шешімімен жүргізіледі.

Заңды тұлға бұл ақпаратты енгізгеннен кейінгі әрекеттерді Ұлттық кәсіпкерлік сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізіліміне енгізілген деп санайды.

© 2010 - 2022 «Aqjaiyq» әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы» акционерлік қоғамы

090000, Қазақстан Республикасы, Батыс Қазақстан облысы, Орал қ., Исатай-Махамбет көшесі, 84